Wednesday 11 January 2012

The End =)

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah =) Dah tamat Semester 1 aku ! Banyak kenangan, kepahitan, kesulitan , kekecewaan, ke ke keeee lahhh..yang berlaku kat Sem Satu ni..hihi Anyway, itu semua memang asam garam sebagai manusia yang harus ditempuhi lah kan.. *ayat terabur habis* =P

see the craziness? okay, its not me =P

Semester Dua masuk bulan dua, eleh, bukan lama sangat pun sebulan tu..pejam celik pejam celik dah bulan dua..haihh ! Silap hari bulan, brg yang aku pack bawak balik tu pun tak berusik and bawa balik semula ke hostel, kuikui =D

So far Alhamdulillah, cabaran yang aku tempuhi masih belum ke tahap maksimum..Dia tahu apa yang terbaik buat aku =) Thanks Allah ! Cumanya aku kurang sedikit teruja bila aku dapat merasakan kawan baik aku akan tukar course..haihh ! Tak suka lah macam niiiii.. =( Tapi aku redha jika itu kemahuan dia ! Aku memang suka berkawan tapi susah bersahabat..you got what i mean actually =D

kampung morten =)

Alhamdulillah tamat semester satu tapi misi aku masih belum tercapai, ehemmm ~ HAHA ! Maybe i'm the last person leave this house..nevermind =P