Saturday 11 February 2012

Bulan Ini Pagi Ini

Hello Melloooo ! Sebenarnya aku tak tau nak tulis tajuk apa, jadi malas nak pikir panjang panjang aku amik je tajuk ini hihi =D Almost one month dah aku tak berblogging. Bukan apa, malas je..weehihi Maap maap ye =) Cuti aku pun tinggal lagi sembilan hari je lagi..Aduhh ! Lemau lah aku nak masuk kelas balik niii

Bulan lepas, on 20 Jan 2012 was my birthdayyyy ! Okay, aku memang nak post pasal birthday tu tapi tak sempat plus aku kurang rajin pulak hari tu..Ouchhh ! Ni aku nak recall sikit lah..kot lah kalau aku ingat balik kannn ! Wahahahaha.. =P This year best ! I told you ! Banyak hadiah aku dapat..weehaaaa ! Tapi paling best ialah Motor akuuuu..yeahhh ! Tak sabar naik sem ni aku nak bawak motor ! Berkobar kobar mak nakkk !

Perancangan nak beli motor ni dah lama cuma aku nak tunggu ada lesen dulu baru aku nak 'paksa' bapak aku beli. HAHAHA ! Seumur hidup aku lah kann, memang aku tak pernah pun bawa motor. Serius. Jadi bile aku amik keputusan nak bawa motor ni sangatlah mengejutkan banyak pihak..wahaha First time dalam hidup aku bawak motor pada 20.1.2012..see? tak sampai sebulan pun lagi aku bawak ni..wahaha

Sem Dua Sem Dua Sem Dua..akan start pada 20.2.2012..Whoahhh ! Suka betul aku dgn num 20 niii.. =) Secara am nya, aku belum pun bersedia tapi nak buat macam mana..aku ni, kalau tak dipaksa memang tak jalanlan kann..LOL Sem ni orang kata subjek paling susah ialah programming..At least kalau dapat C+ tu kire okay lah..lulus pun jadik..Tapi kalau kite boleh try hard untuk dapat A, why not kan? Insya-Allah =)

Sem Dua ni apa yang paling aku tak sabar sekali ialah aktiviti ber-futsal bersama rakan rakan..Whoahhh ! tak sabar tak sabar. Dah lama betul aku tak panaskan badan ni. Ketat dah semua otot otot aku..wahaha


MyTeam =D

Bersempena dengan 11.2.2012 ni birthday adik aku, jadi sebagai kakak yang mithali, aku nak wish lah kat adik aku yang keras kepala ni..wahaha

SELAMAT HARI LAHIR BUDAK GEDIKKK !
Hari jadi kau kena sambut dekat sekolah HAHAHA !
Tahun ni nak UPSR, buat elok elok yea =)

see the pretty face behind there ? Yeahh ! That's me. Thank You =P