Wednesday 15 February 2012

Praise to Allah =)

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah. Terima kasih semuaaaa. Nak salam peluk cium semua lah yang telah berkerja keras membantu aku. Eh, yang bukan muhrim senyum je la heh? Ghaha. =P Result dah keluar. Penantian itu memang satu penyiksaan. Tapi berbaloi baloi. hihi.

Seriously, semua impikan yang the best untuk first sem ni sebab boleh cover untuk sem sem akang datang. Sem sem akhir nanti susah katanya. Insya Allah ! Doakan yang terbaik untuk aku. Eh, untuk semua lah. Haha. Ramai yang membantu aku sebenarnya. Especially senior senior dalam kelas aku. Kenapa aku panggil diorg senior? Sebab diorang lepasan dip, means tua dari aku lah kan? hihi.

Team study group pun banyak bantu aku time saat saat akhir. Terima Kasih. Terima Kasih. Jasamu dikenang. =D Besok nak pergi PIBG sekolah adik lah. Bye bye ! Alhamdulillah =D