Wednesday 15 February 2012

Lepak sini.

Hello. Lama rasanya tak lepak lepak sini. Bukannya busy pun. Jauh sekali tak ada masa. Cuma tak ada benda nak cerita. Mohon mengerti ya semua? hihi. Kebelakangan ni aku asyik bertwit twit je memanjang. Best pulak aku rasa. Siapa yang tak ada twitter? Buat lah satu, boleh follow aku. Haha. =P

Tak tahu nak melalut apa kat sini. Eh korang baca je lah heh apa aku tulis ni? Yeah ! Good one ! hehe. Ahad ni which is 19 Februari 2012 aku dah nak balik hostel. Besoknya dah start kelas utuk sem 2. Cepat gila kan? Macam baru je semalam aku start cuti. Eh? Yelah tu. Time awal awal cuti boring pulak. Ermm..tulah manusia. Ada je yang tak kena, tak puas hati. :O

Bila aku dah masuk nanti, still aku takkan lupa kan semua ni. Macam masa aku nak masuk sem 1 dulu? Tapi mungkin tak serancak waktu cuti. Alah, korang pun faham kan? hiew hiew =D Bukan nak tunjuk busy, memang busy pun. Haha. Well well well, aku masih menunggu result sem 1 ni keluar. Haish. Payah betul dia nak keluar. Macam nak bagi duit pulak. Padahal bagi result je pun. =,='

Sem Dua ni Insya Allah aku kan lebih bersemangat dari sem Satu. Doakan lah ye? Haha. Niat tu penting ! Buat tu belakang kira lah. Haha. Dulu, aku selalu tak percaya kawan kawan dekat internet ni. Especially facebook. Semua benda aku nak private. Ya, semua. YM, lagi lah. Kawan kawan aku yang aku pernah jumpa kat luar je friendlist aku. Tapi selepas aku berkenalan dekat Formspring, aku rasa macam widen community pulak aku join. Jawab jawab soalan, lepas tu add fb, twitter, ym. See? Macam mudah pulak kan?

Seriously, kadang kadang berborak dengan orang luar best jugak sebab kita macam dapat gain satu experience yang tak boleh kita dapat dengan tipikal kawan kawan kita dekat luar. Tapi still aku tahu bahaya. So, berwaspada lah. Ngee. Macam merepek pulak ape aku tulis ni? Dah lah. Bye !