Sunday 19 February 2012

You are one in a million.

#BukanSenang aku nak melepaskan kau pergi. Sangat perit okay? Tapi aku redha. Aku tahu itu adalah cita cita kau. Cinta kau. Doa kau. Yup. Aku redha. I'm let you go doesn't mean I'm happy just I want you to be happy. =') Aku sedar suatu masa nanti aku perlu lepaskan juga engkau tapi aku tak sangka secepat ini. Serius, sungguh tak sangka.

Habis semua impian nak bawak motor sama sama terkubur begitu sahaja. Takpa lah. Itu namanya tiada rezeki. Sahabat datang dan pergi bersilih ganti namun ianya takkan terhenti. Itu suatu yang pasti. Dari sekolah rendah, menengah, matrik dan currently degree. I never forgot you. Its a promise.

Mungkin kenal kau cuma seketika. Tapi aku tahu, kau sahabat yang baik. Semoga kau berjaya di sana. Doa aku semoga engkau sentiasa tabah, sentiasa berusaha, jangan cepat putus asa. Mungkin dah tak boleh selalu jumpa aku secara real, lepak bilik aku, ajak aku date, tapi rileks lah. Skype kan ada? Twitter pun ada. Hihi.

Aku sedih tapi aku juga gembira. Jangan risau, rahsia remain secret. Dekat sana cepat cepat cari kawan baru tapi jangan lupa aku. Nanti aku bunuh kau. Haha. Jangan risau aku di sini. Liya kan ada? Hihi. Nice to know you. Apa apa hal kau tahu nak cari aku kat mana. Lagi satu. Jangan lupa carik boyfriend kat sana. Aku tak nak kau jadi anak gadis sunti sampai ke tua nanti. Hihi. Akhir kata, semoga kau berbahagia di sana =D

Nur Anis Rahila Alias
Cepat pergi sana. UiTM Shah Alam di hati kau. Eh? Haha.

Sincerely,
Sahabat matrik dan UTeM =')