Sunday 4 March 2012

Semester Dua

A big Helloooo =D *sambil lambai lambai* Haha. Dah lebih dua minggu masuk Sem 2, baru aku terbukak hati nak cerita apa yang jadi kan? Haha. So Bad ! Tapi nak cerita apa? So Boring ! Hikhik. Di awal semester aku dikejutkan dengan berita Anis keluar, I guess semua dah tahu. Next, subjek sem kali ini sangat tough kot? Terkencit lah aku weiii. Adeh. :O

Ade programming. Ramai yang kate susah. Agak la. First class aku dah ponteng. Ape cerrr? Haha. Currently, my life is at the middle level of happy. Nak kata happy sangat pun tak, nak kata tak happy pun tak. =D Tapi bersyukurlah, at least dapat lagi rasa nikmat dunia. Aminnn. Semoga kehidupan seperti ini sentiasa berpanjangan. =D

Assignment? Itu perkara biasa. Sampai aku kena 2-3 pikir lah jugak nak balik hujung minggu meeting group punya pasal. Dah la kelas pack gila, dia suruh lagi buat meeting kat luar. Memang sendatlah masa lapang aku. Alahai. Tapi aku suka dengan nasihat kawan aku seorang ni. Nak baca? Here we go :

                    Yes, sometimes studying can be such a pain the ass. With loads of assignments, reports,
presentations etc. Studying makes u feel down and give up thinking how can u ever survive
the journey. But remember, education is really important for our future, esp in this generation.
Don't give up in getting proper education. Don't let education goes just bcs u think u can't do
it or u are lazy. Trust me, it'd be the worst regret ever. This is what I've been reminding myself 
on.       -Filzah Karim




Yup, its motivate me either. Hehe. =D