Saturday 10 March 2012

A Survivor Loner !

Aww ! Just once je pun ! Over kau nyahh ! Haha. =P But, its a good start actually =D Aku terasa macam nak jadi loner seketika. Do everything alone. Yeah ! Kenapa? Just nak practise in case the time come. Well well. Macam tak percaya je aku mampu pergi McD sorang sorang. Quite weird bila aku makan sorang sorang. Tengok kiri kanan. Most of them have their patner(s) and me? ALONE !

Nothing wrong. Just feels like it bless for a while. Kadang kadang rasa macam sunyi gila. Like seriously ! Nasib baik ada boyfriend (my bike, in case you don't know). Dia lah jadi peneman setia aku ke mana mana. Bersyukur lah ada dia kan. Daripada aku duduk memerap kat bilik sorang sorang. Tapi aku belum berani lagi bawak jauh. When the time is come, Insya Allah =D

Bukan tak perlu sahabat. Tapi sangat sukar mencari sahabat sekepala. Seriously. Lebih lebih lagi yang dah ada boyfie. Memang susah la nak kacau weekend dia. Tadi pun aku terserempak dengan kawan aku dengan bf dia. Tak tegur pun? See? Bukan bestfriend namanya tu. If bestfriend, dia takkan segan nak tegur aku. Lagipun bukan aku tak kenal mereka berdua. lebih dari kenal kot. Kang aku tegur, boyfie dia cakap apa pulak. I think, you're not the chosen one for me to put your name in my 'bestfriends list'. Sorry to say !

Manusia memang akan berubah ke kalau dia dah ada someone? Untunglah kau ada someone. Aku tak jeles pun. Jauh sekali cemburu. Serious. Tak kisah lah. Its your own life ! Aku pun ada ramai kawan ada boyfie kot? Tapi takde lah sampai tak bertegur sapa bila dekat luar. Please be nice to people and they will do the same. Thank you.

Being alone and independent is the best being ever. Sometimes.

Terasa macam nak pegi bookstore lah. Nak baca buku free. Kat mana yang terdekat ek? Ermm.