Tuesday 23 August 2011

Alhamdulillah :)

Heyy babyyy! tadi aku jumpa satu buku macam ala ala sketch book gitu..ahh, aku tau tu adik aku punyaa..rembat lah satu..HAHA! ingat nak upload kat sini tapi gigibiru fon aku buat hal pulakk..tak dapat aku nak show off sikit..LOL

Hari ni aku berkemas kemas y'know..perghh! nazak betol hidung aku dgn habuk habuk nih..huehue..takde lah settle semua, tinggal baju baju plus buku buku yang nak kene masuk kat beg adidas aku tuu..HAHA! :P

Now nak bace bab ptptn pulak..wahh..rules taknak banyak pulak kan? kawan kawan aku semua dah print siap berisi lagi kot?? aku?? bace pun tak lagi..haihhh! Tapi ape ape pun aku bersyukur sangat sebab dapat pinjam jumlah wang aku doa..alhamdulillah :) cume kurang seribu je..HAHA! cukup lah tampung kos biaya study dgn sewa hostel..bulanan, macam biasa lah..biasiswa mapa? huahua..

Tapi still cukup jugak..tak membebankan mak ayah aku lah everytime aku masuk sem baru :) kesian kakak aku..tak dapat pinjam banyak sebab tu mak aku macam 'nazak' sikit..now, Allah tu Maha Mengetahui kesusahan hamba hamba nya :D..time aku pinjam, Dia bagilah lebih sikit..syukur Alhamdulillah :)

Cuma kakak aku jeles sebab dia kene pinjam lagi banyak dari aku..HAHA! sebab dia pinjam untuk dip hari tu banyak kot? tak pe takpe..kalau kita sering berdoa, Dia akan permudahkan cara :)

Okay, nak aku update lagi..bye! :)