Thursday 25 August 2011

It’s Jubah babe!


Weeeeeeeeeeeee....aku dah ade jubah okeeee! :D happy? Of course lahh! HAHAHA! Sebenarnya aku berangan nak ade jubah ni dah lama dekat 2-3 bulan yang lalu kot?? cuma belum tertunai je hajat nak beli tu sebab malas nak carik..huahua! tapi tadi time mak aku jalan jalan beli tudung, aku ternampak jubah tuuuu! Aku ingat nak kirim kat Mak Teh sebab bulan 3 nanti dia nak pergi umrah :)

Wahhh..padan gila kot dengan body aku cuma aku tak boleh pakai kasut tinggi je sebab nnt nampak senting sangat! Buruk nanti..wakaka :P kakak dengan adik aku dengki gilaaa..diorang cakap tak cantik..urghhh! memang dengki weh..mak aku kate cantik jeee??LOL

Jubah tu kaler hitam memang sesuai dengan yang aku nak gituu..aww! Alhamdulillah..sekali lagi Allah ampunkan doa aku :) betul lah! Kalau kita sering berdoa, nescaya Dia akan kabulkan cuma cepat dengan lambat jee :) again, Alhamdulillah :D

Aku rasa hidup aku kebelakangan ni bless gila kot?..oke, bukan nak riak! Tapi is like a miracle y’know? Dulu nasib aku selalu malang jeee..Starting form 4 sampailah penghujung matrik hari tu..:( until tuttt..happen! Aku tak boleh cakap lahh! Sampai aku give up gila kot..memang redha habis lah kalau lepas ni ape ape jadi kat aku..hurmm :(

Now aku sedar, yang Dia tu Maha Mendengar! Dia tetap dengar cuma cepat dan lambat je Dia nak makbulkan :) mungkin ada sesetengah perkara aku rasa aku sangat tak beruntung! Aku doa ini, dapat itu..hurmm..last last end up dengan menangis..sungguh tak bersyukur!! :( Tinggal dekat rumah dah hampir 5 bulan, aku terasa dekat dengan-Nya :)

Aku percaya sekarang, kalau kita sabar, tawakkal dan istiqamah..nescaya! Dia mempertimbangkan permintaan kita :) Jangan lupa kepada-Nya walau sesaat pun! Ya Allah! Kau jauhkanlah diriku dari anasir anasir bisikan iblis..Aminnn.. :D

p/s: post ni bukan riak, belagak, takkabur tapi lebih kepada menunjukkan kesyukuran..Alhamdulillah :) )