Tuesday 23 August 2011

Fallin' In You

Aku rindu formspring yang duluuu..
Bukan sekarang dah tak best, lagi meriah kot? 
Tapi still aku rase semangat nak ber'formspring' lagi best lah time dulu dulu
Mase awal awal aku 'join' fs..

Aku buat fs ni dah lama tapi baru start aktif adelah dalam 2-3 bulan kebelakangan ni :)
Aku suka time ade kakak susubasi, kak adira, mun, azmeer, fit, dan sometimes ade azar join..
Best kot time tu, rindu :(

Now, mun busy, kak susubasi dgn kak dira on9 tak kire masa kot..
Azar pulak jarang on..tggl aku dgn fit je..tak best ahh..
Harun ajis tu pun kekadang je..
warghhh..dah tak best macam dulu..
So, semangat aku pun macam dah takde nak main bende alah nih..

Maaflah, aku memang ego..campur pulak kau yg lagi ego..
memang tak kemana lah hubungan tu..padan muka dua dua :P
Bongok jugak aku ni kan?? boleh pulak suka kat kau!
TAK NAK!! tolonglah hilangkan perasaan aku ni cepat! haihh..

Semalam aku bukan maksudkan F! 
Well, perempuan memang pemalu..lagi lagi aku! >.<
So, aku pilih F bukan tu pun maksudnya..
cuma aku nak sorok je feeling aku towards kau..
Kau ego!, so aku lagi ego! :P

Semalam aku ber'tweet-tweet' dengan deeya dan ainul!
ermm..baru lah best main twitter kalau ade org nak main bende tu dengan kite kan?? LOL
Aku bukan taknak follow kau, tunggulah kau follow aku!
Kau dah lupa ke quotes kegemaran aku??HAHAHA!

Hati aku cepat rapuh dan cepat pulih, jadi jangan risau! :)