Tuesday 22 November 2011

Oh Yeah !

Hey, okay okay aku tau semua dah bosan asyik cerita pasal bola ! Tapi, ada aku kisah? ahh, aku nak cerita jugakk..hihi =P Anyway, congrats Malaysia..yeahh !! =)

Aku tau semua suka, happy..eh, ada yang tak suka lah..ehem =)  Chill chill ! Malaysia dah menang dah pun..thumbs up ! Terima kasih kepada semua pemain pemain yang tak mensia-sia kan masa yang telah aku curahkan tadi walaupun esok ada test engineering workshop..sobsob :O eh, besok tak cuti heh? hihi =)

Tadi sangat best ! Seriously ! Antara perlawanan yang sangat best pernah aku saksikan sebab penuh dengan debaran, kebencian, sakit jiwa, keseronokan ohh yeahh ! Di tambah pula menontonnya bersama sahabat sahabat tercinta..yang baru berkenalan tadi pun ada..yeay ! Bola telah menambahkan lagi bilangan kenalan aku HAHAHA ! Kau ada ? LOL =)

Ermm, please lah besok cuti boley? Aku tak larat lah nak baca test tu =.='' haihh ! nak jawab ape esok? Baddrol ? Nazmi ? Irfan ? Guru ? Thamil ? Fakri ? Yong ? Asha ? Muslim ? atau KFC? eh? HAHAHA !

p/s: beriya betul mak telefon aku kata ada berita gembira khas buat aku tapi biarlah rahsia..haihh ! ni yang bikin aku tak tidur malam nih..doakan aku beraksi dengan cemerlang test esok yea? lalalala ~