Sunday 20 November 2011

Soalan ?

Hei heii heiii aku tak paham betullah dengan orang yang tak reti mengawal perasaan nih..aduhh ! Please beb ! control yourself. Okay, aku takde lah hebat sangat dalam meng'control' panas baran nihh tapi still aku chill je lah kalau marah pun. Paling hebat pun aku cerita dekat blog je sbb blog ni mcam everything, yeah ! Everything ! =)

Is like a diary pun ada tapi kurang privacy sikit lah hihi =) Entahlah..memang semua orang berhak marah tapi y'know what? tak semua orang berhak menerima marah itu..kalau marah orang lain, jangan lah orang lain jadi mangsa..eh, aku lemah betul lah bab ni..haihhh =.='

Kalau kau lepaskan kat orang lain amarah kau tu, nanti orang benci tau tak? tapi aku bukan jenis suka benci orang..haihh ! Selembut sutera betullah hati aku nih..tak kira lah siapa siapa pun yang buat salah, aku mesti akan lembut semula dan kembali ke perangai asal :O

Susah betul nak buang sifat lembut hati aku nih..adehh! Ade ubat kasi hati keras sikit tak ? hihi =P Chill chill lah semua, jagalah hati semua orang kalau nak semua orang jaga hati anda. Kacau @ buat lawak time orang tengah marah tu, bahaya eh ? =,='

Okay, hari ni tak bape kali tah aku update..haihh =,='