Saturday 19 November 2011

Sembilanbelasharibulansebelasduaribusebelas !

Hello! Hari ni dah hampir berakhir, so hows today? Seronok ! sebab aku berjaya menahan nafsu duit aku daripada keluar dengan banyaknya seperti selalu :O Driving? Oh, malas nak cerita lah..nanti jadi post yang panjang pulak..apa apa pun alhamdulillah selamat sampai tanpa ada sebarang 'kerosakan' hihi =P

Anyway, good experience i've got today, thanks to everyone ! Each of you, except her, sibuk dok kondem aku je memanjangg..haiihhh ! sabar je lah ! =( Aku rindu twitter lah..macam mana boleh lupa password nihh?? =.='

Aku sempat jugak menyaksikan Harimau Malaya menentang Myanmar tadi..sanggup aku berlari lari anak..heheh Ternyata usaha aku berhasil sebab dapat melihat Fakri menjaringkan gol tunggal buat Malaysia, tahniah ! Walaupun aku selalu kutuk dia dgn Izzaq ! heheh =P biasa lah, manusia memang suka macam tu, cuba kasi dia buat tengok?? Terkencing lah kau~ HAHAHA !

Thanks kepada semua yang menyokong aku tadi, trimass sebab faham situasi aku dan percaya kat aku ! Cuma, mana yang tersilap kiri dan kanan tu aku mintak maaf sesangat ! Apa apa pun, aku sungguh bahagia hari ni, Alhamdulillah =)

p/s: semakin orang kacau kau dengan aku, semakin aku suka kat kau ! Haishhhh ! tolonglah cakap kat diorang yang kau sayang gila dekat awek kau, please ! Aku rimas lah keadaan macam ni ! =.=' Memang aku suka kau, tapi aku tak sanggup nak rampas kau dari awek kau ! tolonglah faham keadaan aku ! aku percaya, satu hari nanti aku pasti akan dapat lupakan kau, PASTI ! =)