Friday 18 November 2011

Undescrible

Hye! aku tak tau macam mana nak cerita tapi aku perlu jugak cerita untuk mematikan hati aku yang gundah gulana sekarang ini =\ Aku tau, ada lesen ada gunanya tapi masalahnya aku belum ada keberanian lagi lahhh! nak bawa 6 nyawa pulak tu =.='

Oh mannn! bahaya tahu? U should give me support girl (s)! bukan kondem kan aku..haishh! aku terasa dengan kau, seriously! =\ tapi macam biasalah..i'm act normal, konon hati batu! blahhh! balik balik cerita dekat blog jugak #sigh =P

Ape ape pun aku masih hormat kau dan diam membisu seolah-olah, ya! aku salah tapi aku sahut cabaran kau! Bukan aku tak pernah bawa kereta, bahkan selalu cuma aku tak yakin untuk bawa disini sebab belum pernah bawa kat sini..jalan pun masih teragak-agak! Rileks lah..tak perlu marah! ingat hati kau saja perlu dijaga? hati orang lain juga perlu dijaga..masing masing lakukan tanggungjawablah.

Aku kecil, tak bermakna kau boleh buat aku macam adik kau, anak buah kau! jaga sikit hati basahkering aku ni. Ingat, mulut aku memang diam..tapi hati aku tak diam! Aku harap kau berubah, janganlah belagak sangat! orang belagak ni orang benci tahu? Kau jangan sampai aku tak jejak rumah kau lagi nanti~

Memang kau lagi tua, roomate aku pun lagi tua dari aku..lepak je dia dengan aku? siap boleh chill chill lagi..kau tak payah nak kerek sangat lah..kalau semua kau boleh buat, apasal kau tak buat semua je? hebat kan kau? reti buat semua..aku tak tahu nak buat semua tu.. :O kawan kawan, doakan aku bawa kereta dengan lancar ye esok? =)

p/s: aku salah blog ke nih? eh, taklah =P