Monday 29 October 2012

Semuanya

#1 JPA
Alhamdulillah rezeki berpihak pada aku. Terima kasih kepada semua yang mendoakan. Insya Allah, dah dapat nanti kita kongsi sama-sama. Syukur sangat sangat. Yang tak dapat, jangan risau. Rezeki ada di mana mana. Mungkin bukan dari jpa, dari biasiswa lain mungkin? Siapa tahu? Teruskan berdoa dan berusaha ok? ;)

#2 Aidiladha
Alhamdulillah masih menyambut Hari Raya Aidiladha yang ke-1433 Hijrah. Syukur masih sihat menyambutnya seperti tahun tahun sebelumnya. Cuma tahun ini tidak dapat disambut bersama ayah tercinta. Tak apa tak apa. Anakanda sangat memahami tugas ayahanda. Haha ;)

#3 Cuti
Alhamdulillah mggu depan cuti seminggu lagi. Yeayy! Banyak yang perlu dibuat. Check list mesti jumpa girlfriendssss. Heheh. Simpan duit. Kumpul duit. Shopping. Perabis duit. Haha. Itu lah kerja aku. Eh, korang pun sama kan? Hihi ;)

#4 Cinta
Jodoh terletak di tangan Yang Di Atas. Yang dibawah tidak perlu curiga. Ada jodoh, adalah. Takda, mungkin Dia dah tentukan yang lebih baik untukmu wahai manusia. Sabarlah wahai hati. ;')

#5 Maaf
Maaf Sang sahabat. Memang TERsangatLah lupa. Hadiah? Tunggu jpa lah. Hehe. Semoga kau sentiasa bahagia bersama Si Dia. Maaf sebab lari. Jangan marah. Cuma nak buat surprise je bila kita jumpa nanti. Hihi. Maaf juga dah lama tak update blog. Banyak cerita. Tapi tak ada masa nak tulis. Jangan marah aaa ;)