Tuesday 30 October 2012

Holidays

Semua dah setel. Tinggal tunggu tarikh je. Insya Allah lah jadi. Rugi lah aku kalau tak jadi. Dah bayar kot. Tapi kalau Allah kata tak bagi, tak bagi juga. Eventhough mak dan ayah aku bagi sekali pun. Tak apa. Masa masih panjang. Semoga Dia sentiasa mempermudahkan cara. Insya Allah. Rasa bangga pula aku dah boleh booked tiket sendiri. Yeayy! Bangga lah untuk aku. Aku tau lah korang dah tau. Aku je yang noob baru nak belajar. Bangga gila weyy. Sila support aku! Haha ;P

Aku nak pergi mana? Rahsia lah duluuu. Kalau dulu aku pergi Sabah, kali ni aku pergi dekat dekat je sebab pergi berdua je. Ala ala honeymoney gitewww. Tak yah nak fikir bukan bukan sangat lah. Aku gi dengan bestfriend je. Perempuan okay? Haha. Kena start kumpul duit dah ni. Tak boleh boros boros. Shopping limited counting per month. Bukan tak boleh beli apa-apa. Boleh. Cuma kurangkan sahaja. Mati lah aku kalau tak shopping every month. -,-'

Tapi lambat lagi laa. Excited sekarang sebab aku baru booked tiket tadi. Haha. Bangga wohhhh. Awal Julai tahun 2013. Lama tak lama? Before puasa lah for sure. Mesti korang nak kata aku ni beriya gila kan sampai nak beli tiket 6 bulan lebih awal. Tak apa tak apa. Aku tak kaya jadi harus lah beli tiket awal untuk rebut harga tambang murah ni. Lebih murah dari naik bas wa cakap luuu. Untung tak untung?? haha.

Kalau boleh percutian kali ini aku nak support 100% duit aku. Tak mau guna duit parents. Tak mau. Tak mau. Macam dulu time pergi Sabah dengan classmate, hampir half jugak lah guna duit mak ayah sebab rushing plan. What do you aspect I can find almost thousand within 1 and a half month? Memang tak lah kan. Jadinya, 6 bulan ini sangat cukup rasanya nak full support diri untuk travel kali ini. Insya Allah. Doakan aku ye? Aminnnn ;)

First, must constantly saving every month. It must! Secondly, wait for the date? Hehs.