Thursday 22 December 2011

Another One.

Hai, tamat dah satu test and another one test yang tinggal which is the last one. Eh, dah macam tongue twister pulak aku rasa..hihi =P Tadi Physics soalan nombor dua memang aku tibai habis lah..kelu kesah merana jiwa aku nak menjawabnya..anyway, dah lepas dah and waiting for the result =) Hopefully get better marks then before =) Nak mintak full marks tu tak da lah tapi show some improvement is good enough, Insya Allah =D

Esok last class untuk sem ni dan officially end up kuliah untuk Semester 1 andddddd FINAL IS COMINGGGGG ! so, yeahhh ! Sangat teruja nak menghadapi Final ! ! *ok, ini tipu* heee~ Walau macam mana pun, final tahun depan ! *bunyi macam lambat lagi kan?? wahhh !* =P

Tapi yang menjadi soalan di benak fikiran aku sekarang, SIAPA YANG AMBIL SLIP PEPERIKSAAN kelas akuuuu?? Baik mengaku !!! Kalau tak, takleh jawab final lah satu kelas macam ni..hurgwaaaaa :'((  Tapi benda tu small matter je nak settle..huehuehue =)

Tadi aku makan kat Mak Merah..whoahhh ! first time makan situ..sedapppp ! Patutlah ramai yang suggest makan kat situ..murah pun murah =) Brluppp ~ kenyang ! hihi Aku rasa my life is back ! ngeee ! Tapi nanti nanti lah aku cerita =) I'm getting happy day by day. Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah Thank You Allah =D

Okay, until we meet again ! Toodlesssssss =D