Thursday 15 December 2011

Cerita Minggu Ini

Minggu ni sangat teruja okeh?? Gila tension aku minggu ni. Macam macam letcurer nak..haihh ! Sebagai student yang berdedikasi, *ehem* ikutkan saja lah kan? ermm~ Now dah pukul 1 pagi dan aku masih di bangku meja belajar menelaah pelajaran untuk kuiz esok, pelajaran esok, belajar double integral kelas yang aku berseronok sakan ponteng minggu lepas semata mata nak balik awal =,=' so bad !

Time lain taknak pulak dia buat test, time aku first time tak datang ni lah dia nak buat test ! Haihh ! tak pasal pasal aku kena amik test jumaat ni, *rasenye lah*. haihh ! bala balaaa~ :O Nasib baik dua dua long report nak minggu depan *selamat*. Lusa aku ada banyak sangat kerja tertunggak ! namun begitu, malam esok aku kena jadi sukarelawan pula..aduh ! silap timing lah aku nak jadi volunteer ni..aduiii ! how how?? 

Minggu ni memang benar benar menguji tahap keimanan aku lah kann ! belum masuk tugas hakiki sebagai anak pula..eh, perlu aku cerita? takpe lah ! terlalu private pulak..hehs ! =P  Aku jadi MC? ohh, memang kerja gila lah kann..jangan bagi aku rosak majlis weiii..ampun ampun ! Aku memang talkative kat luar tapi untuk jadi MC, aku rasa masih belum boleh lagi...tolong lah bagi kerja lain, angkat angkat kotak pun boley asalkan bukan as a speaker? hurmm ! =)

Okay, kelas esok akan berlaku dalam masa beberapa jam lagi, so i need my rest now ! biaq pi lah kerja tertunggak tuh..aku dah tak larat dah ni =,='

p/s: asyik jumpa kau je?? jodoh ke?? ahakkzzz