Friday 2 December 2011

Rindu Berombak ♥

Ehem ehem ! Tajuk sudah menceritakan segala nya jadi perlu ke mukadimah yang panjang? heheh =P Ombak Rindu sangat best ! Seriously ! Aku bukan lah penggemar novel yang tegar bahkan novel Ombak Rindu tu pun belum pernah dibaca, tapi like i told you before, cerita ni sungguh best ! =)

Ini bukan kisah nak sibuk hal rumah tangga orang tapi its about pengorbanan yang sungguh hebat dari banyak pihak ! Ah, malas cakap banyak ! tengok sendiri lah ! aku rasa berbaloi je tiket yang berharga tujuh ringgit tu ! sangat puas hati okay? ermm~

Esok ada SAF lagi tapi kali ni basketball pula. Oh, aku nak minta jadi reserved je boley tak? #malas heeee Aku bukan terror mana pun, terrorist boleh lah ! HAHAHA ! =P Amboi, masing masing baju tak nak kalah, siap bertempah jersi bagai, terbang duit aku wuwuwu

Minggu ni pada aku masa berlalu agak slow.Entahlah, mungkin disebabkan penuh dengan test/kuiz tiba tiba ditambah pula dengan assignment yang dipaksa hantar semua minggu ni ! saban malam tidur tidak pernah kurang dari pukul 2.30 pagi dan ada juga sampai 4.30 pagi esoknya kelas pukul 8..haihh ! eh, ada yang mengajak terjun bangunan hujung minggu ni.. HAHAHA !

Alhamdulillah, minggu ni telah berakhir dengan jayanya. Oh, minggu depan masih tetap sama ! Assignment, kuiz, test sedia menanti untuk disudahi ! Ya Allah, permudahkanlah urusan hambamu yang kerdil ini ! Ini lah hakikat kehidupan seorang pelajar. Nak tak nak kena tempuh juga ! Lagi lagi nak dekat final ni ! serabut serabut ! Itu belum lagi yang ada bf, pasti kucar kacir hidup ! Kalau aku yang ke-SINGLE-an ni pun asyik busy memanjang sampai masa nak call family pun perlu sedaya upaya mencari apatah lagi mereka ? hurmm~ #hebatbetulmereka

Oh yang pasti, minggu depan aku mesti pulang menjenguk keluarga tercinta ! Itu pasti ! Masa bercanda bersama keluarga perlu ada walau sesibuk mana pun kita #untunglahrumahdekat HAHAHA ! Kalau yang datang dari jauh tu memang tak boleh nak buat apalah kan, hanya doa mengiringi mereka ! Aku pun pernah merasa, jangan risau ! Insya-Allah ! Jauh dimata, dekat dihati heeeee ♥ 

Yang penting, ikhlas dalam setiap perbuatan pasti mendapat ganjaran =) *apesal macam lari tajuk je ni* HAHAHAHA !

I'm a keeper, do you believe me? yeah ! you should ! HAHAHA !
most fav photo of the lastest HAHAHA !
#sajesengetkan heeee

p/s: aku belum ada perasaan lagi, tolonglah faham !