Friday 16 December 2011

Jodoh

Baru sembilan belas tahun, lek luuuuuuuu ! Yeahh ! Kau nak gelabah apa, baru 19 kot? tak yah nak carik sangat lahh kan ! hurmmm ! Tapi aku cuak jugak ni wei..sembilan belas tahun bukan budak kecik lagi..tahun depan dah 20 tahun..ermm ! takut tak? HAHA !

Mak aku siap warning lagi, lepas habis belajar mesti ade satu..adakah itu satu ugutan? Oh no !! kahkahkah..aku rasa sangat lawak lah wei kalau aku ade pakwe..right now hidup aku pun dah terlalu 'busy' nak cari masa untuk diri sendiri apatah lagi bila dah berpunya nanti..*ehem*

Macam kata kata four sisters, biarlah dia datang sendiri..Alia dah pasrah awal awal suruh mak ayah cari kan..HAHAHA ! lawak lah diorang ni..aduhh ! Oh lupa nak cerita ! Bestfriend aku kat sini terdiri dari empat orang, Alia, Anis, Linda dan Aku..hihi =P kami menggelarkan diri kami FOUR SISTERS (FS)..comel tak? ok, geli ! HAHA !

Aku, hujung hujung sem ni baru lah start rapat dengan diorang mungkin sebab semua sebaya kot? oh maybe ? Malam ni diorang akan sleepover dekat bilik aku memandangkan roomate aku balik..heee ! Macam hot girls *ala ala hotstuff* pulak rasa bila pakai word sleepover ni..adehhh ! Padahal nak lepak tengok movie je ponn..lepak? more suitable word..weeeeee =)

Oh, back to the main topic ! Ha, kau rasa perlu ke aku cari dalam usia yang masih muda dan bergetah mentah ni?? wahahaha =P takkan aku nak start dulu kot? jatuhlah ego aku macam nii..tak manis pun ade jugak kann?? Ah, biar je lah mak aku carik..*ikut Alia* wakaka..tapi tak dinafikan lah ramai yang seusia macam aku ni dah berpunya, dah berkahwin sampai beranak satu pun ada..apadehal kann?

Mengikut perbincangan bersama FS tadi, aku kena ubah attitude aku supaya nampak lebih matang sikit..cewahhh ! Macam mane nak ubah tu?? Aku dah memang natural gila gila..susah tu nak ubah ! Okay rilek rilek..biarlah dia berubah sendiri..wahaha..ishh ! apesal cakap pasal ni pulak hari ni? macam terdesak sangat pulak..ishhhh ! lekluuuuu huehuehue

Tadi adik aku call, cara macam nak suruh aku balik je minggu ni..bosan agaknya tu..kesiannya =( aku pun sedih pula nak jawab call tadi tapi apekan daya, kerja kerja assignment plus kena study untuk test test dan kuiz kuiz saat akhir ni menutup niat untuk pulang..hurgwaaaaaa =(( Takpa, perngorbanan lagi sebulan jeee..lagi sebulan, aku akan cuti semester..wahhh !! sekejap je aku dah habis semester 1 *teruja*..kuikui ade lagi 7 sem lagi aida woiii..ermmm ~

p/s: gaduh gaduh gaduh..tu jelah kerja kau kan?? haihh ! rimas pulak aku !