Wednesday 21 December 2011

Friends =)

Hello =) Now its 11.30 am and i still doing nothing ! oh oh oh ! Lapar pulak ngeeee ! =P Currently aku rasa macam hidup aku tak da arah tujuan lah pula *thinking* Bangun tidur, online lepas tu lapar then makan then tidur semula then online lagi..see the things? So bad ! Padahal, final dua minggu lagi kot? Macam tak da ape kan?? erghhhh ! Buruk perangai sungguh !

Entah kenapa kebelakangan ini hidup aku sukar untuk merasai keseronokan..ishhh ! Hanya dengan pulang ke rumah, i'll feel good =) Macam semalam? Tiba tiba mak aku ajak balik sehari..ohh, sangat best okayy? Even dapat tidur satu malam je pun..Kalau lah rumah dekat, memang setiap takda kelas je aku balik..hurmm~

How I could have again my joy? erkk? Anyone? Smile just hide your pain but never lose your pain..So i am  Tapi aku nak sedih pun pasal apa? Tak da apa pun..just wanna be with someone do some crazy things..aha ! Like 3days before ! =) Keluar berdua with Anis makan Secret Recipe dan Ais Krim..Dan paling tak boleh blah..gagah jua menunggu bas di tengah hujan lebat..HAHA ! Bertemankan payung pinjam..HAHA ! Such a beautiful moment..Oh wait ! Aku bukan les aaaa..

Cuma I need patner to share some stories with them..Obviously my mum is the right person but sometimes silly things cannot share with her. Yeah y'know ! Mum can be friend but still we have that so-we-called batas batas pergaulan..right? Friends like we can share everything..yeah ! Everything ! Termasuk share some stories about admirer..HAHAHA !



p/s: kenapa mereka macam boleh mengagak? oh deyumm !