Monday 5 December 2011

Bertimbang Rasa Hormat Menghormati

Haih ! Pening aku asyik kelas batal je memanjanggg..bukan lah nak kata aku ni alim sangat ! Tapi kalau sekali dua tu okay lah ni dah sampai berminggu minggu pulak takda kelas, apa kes? Aku nak final ni..walaupun letcurer tu mengajar agak mendukacitakan tapi still we need you, sir !

Okay, malas nak fikir pasal tu dah ! Aku rasa kau ni belum jumpa dengan lawan kau lah..yelah, semua kawan kawan kau tu buta ! Benda yang salah pun diaorang sokong ! Kau tu mulut kasi jaga sikit ! Jangan sampai satu hari orang cili kan je mulut kau baru tahu rasa ! Aku malas lah nak berbalah pasal benda ni ! Tapi ni bukan benda remeh !

Hormat lah sikit perasaan orang yang lebih tua. Kau tu budak lagi, malah sangat budak kot ? Kalau tak nak hormat sesama usia pun, yang lebih tua pun boleh ! Ingat sikit kita ni budak mentah bijak macam mana pun, usia tetap lain ! Maybe diorang tak kata apa apa tapi still kita sebagai sahabat perlu menghormati sesama sendiri.

Sesungguhnya aku semakin menyampah dengan kau ! Aku ni cepat cool orang nya ! Once aku tacing, sekejap je aku kan lupakan tapi dengan kau, aku rasa geram yang teramat sangat ! seriously, sangat ! Aku try untuk menjauhkan sifat benci itu, tapi tak boleh malah semakin hati semakin membuak pula perasaan benci itu ! Maaf ! Kalau boleh aku taknak kau menjadi orang kedua yang aku pulaukan dalam hidup aku ni ! Oh, hari ni aku puasa, minta jaga diri sikit yea aida? hihi~

p/s: hari ni nak berbuka puasa menu apa ya? eh, esok test math ! wish me luck =)