Saturday 17 November 2012

Demam dan Kerja

Dengan hanya ber'toner'kan bio essence di wajah berserta secalit lip ice methaleyteum dibibir, dengan pantasnya aku mencapai kunci kereta dan meluncur laju kedai Mak Cik Jue di Bt .6 untuk membeli hidangan tengah hari pada pukul 10 pagi. Heheh. Makan tengah hari dijamakkan sekali dengan sarapan pagi. Sungguh lapar wehh. Mukadimah terhenti disini. Ngeh ngeh ngeh.

Dah dua hari aku tak sedap badan. Demam lah kot. Mungkin cuaca yang tak menentu penyebabnya. Sering terdedah kepada hujan. Bukan aku yang main hujan tapi kadang kadang tu terpaksa meredah hujan hujan ini semua. Hems. Rasa macam nak bawa boyfriend balik tapi kalau kesihatan tak mengizinkan, terpaksa bawa baby boy pulak yang balik. Gedik much? Hahah!

Hari ini second last cuti mid sem aku. Baru nak start buat kerja, study..semua nak setelkan hari ini. Memang tak laratlah aku. Nasib lah, mane yang sempat je aku buat tapi I know study sangat penting sebab test aku malam isnin. Nak tak nak kena dulukan study eventho autocad dan programming nak hari selasa. Ermm.

Teringin nak makan bubur McD tapi sana sini cakap pasal #PrayForGaza buatkan niat aku terhenti. Sebab badan rasa lemahkan. Yeahh I know we shouldn't support them tapi apakan daya fast food dan diri ini sudah hampir sebati. Insya Allah, selagi aku boleh tahan, aku bertahan. ;')

Esok sudah kembali semula ke dunia realiti. Sayangnya nak tinggalkan cuti. Rasa macam sekejap sangat cuti ni. Hermms..