Wednesday 7 November 2012

Ekspresi Kehidupan

Dalam hidup ini ada turun naiknya. Kadang di atas. Kadang di bawah. Kadang bergembira. Kadang berduka. Kadang ceria. Kadang bermuram durja. Ok, I know you all know this. Just sometimes we didn't satisfied with our life. Sometimes. Kalau selalu sangat, rugi betul hidup kau. Heheh. Same with me. Kadang kadang rasa tak best jadi diri sendiri. That's why lah munculnya perasaan jealous. Tapi don't worry. Jealous itu baik sebenarnya. Sometimes its build more changes to ourselves. Good changes I mean, hehs.

Rasa risau. Rasa takut. Rasa gementar. Rasa suka. Rasa benci. Itu semua asam garam gula dalam perasaan. Just different the way you handle it. Yeahh, the way you handle it. Tipu lah kalau ada orang yang sangat baik dalam dunia ini. Letgo everything termasuk perasaan marah pun takda. Itu fake sangat namanya. One confession aku nak buat. I'm easily get jealous. Yeahh. Jadi jangan buat apa-apa yang boleh buat aku jealous depan aku okay? Belakang aku, lantak kau lah. hihi

Esok lab test pertama Electronic II. Doakan aku ;)