Wednesday 28 November 2012

Impian dan Harapan

Harapan aku agar esok boleh jawab test digital electronic dengan jayanya setelah aku rasakan semua subjek sem ini aku tak dapat perform dengan baik. Ermm. Terasa sangat loser betul lah sem ni. Walaupun belum final lagi tapi aku dah rasa sangat tak confident betul sem ini. Ya Allah. :(

Harapan aku agar aku boleh balik hujung minggu ni. Dah lama betul rasanya tak dapat jumpa family. Rindu sangat kat diorang. Weekend di hostel sangat tak best. Like seriously. Huhh!

Harapan aku agar aku ade seorang best friend dekat melaka ni. Seorang pun jadi lah. Pleaseeee! Aku ramai kawan di sini tapi tidak sahabat. Sahabat aku nun jauh disanaa. Aku sungguh rindu kau Azni dan Anis. Rindu sesangat. Aku impikan seorang sahabat yang sentiasa bersama aku di sini. Susah senang bersama. Jatuh bangun bersama. Hangout, lepak, dating bersama. Hurmm.

Harapan aku agar ada seorang Adam yang mampu membimbing aku ke syurga dengan baik. Aminn. Kalau boleh, the first one is the last one. Got it? Impian aku kalau boleh taknak sekelas, setempat belajar. Biarlah rarely jumpa. Tak pa. Stay jauh pun tak apa. Tak banyak dosa pun kan? Tapi kalau dah jodoh nak buat macam mana. Bersyukur je okay? Hurms. Tambah lagi satu request boleh? Nak orang utara boleh? Wakaka.

Harapan aku agar aku dapat travel ke luar negara dengan kawan kawan menggunakan duit sendiri. Aminn. Syok betul tengok orang pegi travel sana sini ni kan. Paling dekat, USS pun jadi lah. Ermm. Doakan aku ye? hehe.

Harapan aku agar Malaysia menang malam ni menentang Laos. Boleh? Inn Shaa Allah. Doakan yang terbaiklah yek? Aku maybe tak dapat tengok sebab busy nak all out malam ni study untuk test esok. Semoga senang dapat masuk lah ilmu ilmu tu ke dalam otak aku ni yang selalu je hang. Aduhh.

Harapan aku agar tak jatuh cinta dengan kau. Pleasee!